Aby reklamacja mogła zostać́ przyjęta do naszego serwisu muszą zostać spełnione poniższe warunki:
- Przeczyść dysze w drukarce za pomocą oprogramowania dostarczonego wraz z drukarką i sprawdź jeszcze raz poprawność wydruku zanim złożysz reklamację.
- Każdy katridż powinien zostać „przedrukowany”, średnio raz na 14 dni, co zapobiega jego zasychaniu w drukarce.
- W produkcie, którynnie jest eksploatowany od dłuższego czasu, może dojść do zaschnięcia głowicy. W celu jej udrożnienia należy zamoczyć głowicę wyłącznie w płynie do udrażniania głowic lub w ciepłej wodzie destylowanej.
Jeżeli powyższe warunki zostały spełnione, a mimo to wydruk jest nie prawidłowy prosimy stosować się do zaleceń podanych poniżej:
- Prosimy aby nie zrywać ze sprzętu plomb gwarancyjnych i innych naklejek producenta. Każdy katridż musi mieć przyklejoną naklejkę, określającą jego rodzaj; jej brak powoduje wysychanie tuszu.
- Przy składaniu reklamacji dotyczącej katridza kolorowego Klient powinien określić, jakie kolory pojawiły się przy pierwszym wydruku (są to podstawowe barwy CMYK – cyjan, magenta, yellow).
- Czarny katridż powinien mieć́ przyklejoną taśmę zerwaną wcześniej przy pierwszym włożeniu do urządzenia. Brak tej taśmy powoduje niepoprawny wydruk. Przy kardiżach kolorowych taśma powinna zostać zerwana, gdyż powoduje to zmieszanie kolorów! W takim przypadku reklamacja zostanie odrzucona.
- Produkty oryginalne należy dostarczać w ich oryginalnych opakowaniach.
- Wysyłka produktu odbywa się na Państwa koszt.
- Nie odbieramy paczek wysyłanych za pobraniem
- W przypadku braku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, odsyłamy go na Państwa koszt.